3 Ekim 2008 Cuma

9 yorum:

Flame dedi ki...

Bayramı fırsat bilip gezmişsiniz ne güzel. Safranboluya gidicem bende bir vakitte bakalım :)

KALDERAVOLKAN dedi ki...

İlk 2 şapkayı ben de sevmedim yakışmamış yüzüne pek kapatmış ama 3. güzel olmuş :) Ben çok severim şapka evlenmeden önce onlarcaydı ama annem sağ olsun :)) Şİmdi sadece 2-3 adet var. yeniden oluşturmaya çalışıyorum eski kolleksiyonumu:)
Safranbolu'yu görmeden gidersem gözlerim kapanmayacak onu iyi biliyorum artık.

ASLI KILIÇ dedi ki...

Eskici dükkanındaki küçük şişeler çok ilgimi çekti aman antikacı işte:P Bu arada kil maskesi gününe bayıldım ya eşine bile sürdün ha :D bnde bazen öle yaramaslıklar yapıyorum resimlere bakarken ilk aklıma gelen; murat olsa resmi koymamam için ne olrsa ypardı düşüncesi oldu ama bnde seni gbi yapıp resmi koyar sonrda bakmasın diye dua ederdim :D

Benim Hayatim dedi ki...

Senin kimona ne oldu? Merakla baktım ama foto yok :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

bizim oralardaymışsınız demekki beğendiğinize sevindim...bu arada fotograflarda gormediğim bir suru yeri çekmişsin...utandım valla:))

sihirli eller dedi ki...

çocukla çocuk
benimda 2. gidişim her gittiğimde başka bir güzellik görüyorum.

AssoRTieK dedi ki...

ben senin güzelliğinden we o çantanın şahaneliğinden başka bişeye konsantre olamadım ki yazıyı baştan okumam lazıımmm:)çantanıı çokkkk ama çok beğendim:)

sihirli eller dedi ki...

assortiek
çooookk teşekkürler çantamı 3 sene önce izmirden almıştım.ama taş gibi bir şey hiç bişey olmadı.aynısından petek dinçöz2de defalarca gördüm.onu sevmem ama aynı çantayı kullanmayı dahada sevmedim.güzellikmi kaldı ya yaşlandım artık :=))

AssoRTieK dedi ki...

sen mi yaşlandınn güliim bariii,herdefasında maşallah diorm sennn warya ekrandaki o boyalı,kadınım die geçinenlere taş çıkartırsın:)bende ankaradaki bi arkadaşıma ordan almışsındır die haber werdim,neyse belki wardır aynısından.