7 Ekim 2008 Salı

9 yorum:

Bng.U dedi ki...

çok geçmiş olsuun...

dikiş kusuna gelinceee süper yaa keşke benim de vaktim olsa da ben de başlasam. çünkü kendime kıyafet dikmeyi çook istiyorum:( elimden de gelir öğrensem ama vakit hiç yook.. o yüzden benim yerime de dik bişiler :))

fidaneli dedi ki...

cnm benım hayırlı olsun kursun.. benım gıbı elı ığne tutmayan becerıksız bırı ıcın bır hayal olsa da dıkıs dıkmek, bazen keske bılsem de kızıma cıcılı bıcılı seyler dıksem dedığım cok oluyor:)) ustelık evde bır dunya kumasım dururken bılseydım tam super olurdu yanı:)) hadee sana kolay gele:)

Adsız dedi ki...

Oley diyorsun yani ee artık görürüz neler dikmişsin :) sevgiler canım

İLKAY dedi ki...

Valla gelir giderim bu sayfaya ama çok sevindim bu kurs işine hayırlı olsun diyeyim deim. Kimbilir neler neler yaparsın artık.
kolay gelsin
sevgiler

3prenses dedi ki...

tebrikler .diktiklerini merakla bekliycem.

Adsız dedi ki...

şükürler olsun uzun zamandır senin bloga giremiyordum. 10 parmağında 10 marifet olacaksın. Hadi bakalım hayırlısı. Neler dikeceksin merakla bekliyorum.

nazo dedi ki...

Çok kıskandım ya.. Annenle kursa gideceksin :)) Annemle olsun da öss kursuna bile yeniden giderim, gerçi annem gelmez :p Neyse dikkat et kendine sihirlicim. Bakalım neler dikeceksin, merakla bekliyorum.

yass dedi ki...

ee nası begendın mı anlatsnaaa

Haydins dedi ki...

Dun hayirli olsun kursun demek istedim ama problem cikariyordu senin sayfa acilinca hata veriyordu..
Gecde olsa bugun hayirli olsun sana..
Yeni makinalar cok guzel kendi kendine dikiyor nerdeyse ,ben hic bilmeme ragmen dikebiliyorum basit seyler..Tabi oyle kiyafet filan degil ;)