4 Kasım 2008 Salı

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim çerçeve gibi işte bunlarda retro çalışmalar :) Bayılıyorum Andy Warhol tarzı ve avangard şeylere. Son olan favorim benim ama. Ya bu arad demişsin ya bana 1 ay sürer hastalık diye yandım ben :(

Flame dedi ki...

Bende renkli olanaı sevdim ki benim eski mobilyalara karşı bir sempatim yok. Ama şirin durmuş.

yass dedi ki...

sıhırlıcım benım bır suru kotum var atılacak.. onların nerde oldugunu bulunca hemen sana haber verıcem.. ustelık aynı renk cogu:) parlement mavısıne takıktık bır ara..

bu arada forum nasıl begendın mı? cok merak edıyorum. soyledıklerı gıbı elektronık ucuz mu?

ASLI dedi ki...

Çok güzelmiş gerçekten kotları toplama kampanyası yapalım sana :D Merakla beklicem kotlu koltuğuu :D

AzrA dedi ki...

merhaba canim,

gercekten cok guzel dusunulmus bence baya bi kot pantalonlar biriktirmen gerek. bu arada yeni katildim bende seni blogg ekledim banada beklerim.

uzun zamandir takipcindim:-)

assortiek dedi ki...

ben çok sewiorm böyle eski koltukları,gayette rahat duruolar we bence çok hawalılar:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bir denimci olarak denim showroomlarına çok yakışacağını düşündüm hemen, bayıldım valla

Tanya's dedi ki...

Sihirlicim,

bende bayılıyorum..birde bunların çizgi roman kumaşından kaplanmışları var..işte onlara tam hastayım...

Gönderim mi Blue jean?

chocolate's lover dedi ki...

sadece kasa tahtasını beyaz boyasan bile çok güzel durur bence,bende bu koltuklara bayılıyorum.

Primarima dedi ki...

Patchwork tarzı bişeylerde olabilir yanı kumaş parçaları olsa çeşit çeşit yama gibi dikilse koltuga fena mı olur :)
kenarları beyaz olunca hoş olmuş.Çok geride kalmışım ben haberim yokdu böyle bir modadan doğrusu...

zehra dedi ki...

acılen ıkı adet edınmeye karar verdım:)) super gorunuyorlar kesınlıkle

capankizimutfakta dedi ki...

bende isterem kot koltuklardan, bende isterem o sahane koltuklardaaaaaan !!! sahane, muhtesem, inanilmaz, vallahi cok begendim, bayilacaktim ama son anda kendime geldim :)) kiz bunlar cok harika, nasil etcez simdik? bende istiyoruuuuuuumm !!!!!