20 Aralık 2008 Cumartesi

9 yorum:

Flame dedi ki...

Renk katmıştır mutfağına eminim. bu süsleri bende sevmiştim Mudo'da...

cool cookie dedi ki...

sihirli eller bannerına bayıldım yaaaaaaaaaaaaaa:( çok güzel!

chocolate's lover dedi ki...

ahşap boyama kursunada mı gidiyorsun.N ebecerikli hatunsun sen yaa..Bu arada bannerini çok sık değiştiriyorsun.Her bloğa girişimde farklı bir bannerla karşılaşmak güzel..

41 kitchen dedi ki...

aman yarebbiii tuzluk şeysine bayıldım. süsler de çok şirinmiş

MELİS dedi ki...

Yeşil benim de en sevdiklerimdendir
ve iç açan bir renk.Ellerine sağlık
Sihirlieller..
SEVGİLER,Melis

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BANNERine bayıldım..
kirpiden bende de var. Yıllar önce KAŞ'tan dönerken yoldan almıştık.Galiba 6 sene önce idi.
Rafın ve yılbaşı aksesuarların enerji katmış..
Umarım güzel bir yıl olur hepimiz için canım.
sevgilerr.............

Adsız dedi ki...

Güzel kızın şimdi mailini okudu ve yazdı sana. Bayıldım süslere, ahşabında yeşil yeşil ne cici olmuş. Yalnız kürdanlığa da çok güldüm bilesin. Seninle gurur duydum şeker fırsat bulamadım bloga yazmaya ama diktiğin elbise etek aferim kız sana çok öpüyorum seni canım.Sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bu cicileri cok yaratici sekilde kullanmissin harika bir fikir :)) Ben cam agaci karsiti biri olarak ama bu cicilerde de gozum kaldigi icin, belki senin gibi baska kullanim alanlari yaratabilirim :))
Harikasin :))

Primarima dedi ki...

Çok harika olmuş mutfağın hediyei :) mutfağın renginin yeşil olmasıda ayrıca bi güzellik yeşil en sevdiğim renkdir içimi açar huzur verir bana.