7 Ocak 2009 Çarşamba

7 yorum:

n@zo dedi ki...

475 milyar haa.. gözlerim yuvalarından çıktı :p Çok merak ettim evi, mutlaka anlat olur mu?
Tansiyonlara aman dikkat !!
Cheesecake tarifini merakla bekliyorum. Umarım yapabileceğim bi tarif olur :)
Mor gömleğin bitmesi yakındır, sabır biraz ;)
Ayvalık, deniz, sıcak benim içinde süper olurdu, bi de annemle !! ohh..
Sen bugün çık, gez canım. Belli ki sıkılmışsın. Öpüldün..

Benim Hayatim dedi ki...

Ayvalık gemi turu kulağa ne hoş geliyor. Bende ağlamadan duramadığımdan izlemiyorum. Allah yardımcıları olsun.

Bir eve o kadar para verilir mi?
Çok yüksek geldi bana.

a. gizem dedi ki...

o evler 475 milyar mıymııııışşş!!
inanmıyorummm sihirli,hem de şu kriz zamanı...
hadi bakalım, bence de git incele de..
ama bence de gereksiz, ozellikle o semt için

Flame dedi ki...

Oyyy 475 Bin TL haaa, iyi paraymış :) Bak bakalım eder mi anlat bize de .) Sibelden de tarifi bekliyoruzzzz...

yass dedi ki...

yahu sıhırlıcık.. sen bı daha kaplumbaga alma:P bu kacıncı:P

bu arada gecmıs olsun.. cheesecake tarıfını ben de beklıyorum

serrose dedi ki...

yahu ben nasil kacirmisim bu blogu gozden yuh yani bana
*anlatimindaki sicakliga
becerilerine
makyaj malzemelerine bayildim
takibindeyim

full yeteneksin yani :)

not:alakasiz bi yere yorum yazdim bakma kusuruma :(

eso dedi ki...

gözyaşı demişsin hiç gözyaşın olmasın inş.havalardan depresif bir tavır içerisindeyiz.saçların hep kısa kalsın bu arada çok yakışıo kuzeninin evi hakkında aynı fikirlere sahibim seninle o semtte o kadar lüks ne bilim ters orantı gibi neyse bi git bakalım anlatırsın canımcım bu arada makyaj fotoları ve malzemelerini periyodik olarak görmek isterim meslektaşın olarak