23 Mart 2009 Pazartesi

19 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sihirli el'im;
Moralsiz olmuyor, arada değişiklik yapmak iyidir hatta şarttır ama tuza çok dikkat edin.Fistülün bir daha sorun çıkamamasını çok istiyorum.Küçücük yaşına karşın hastalık karşınsındaki duruşundan, aşı işini üstlenmenden dolayı çok saygı duyuyorum sana.
Ben de bugünkü mesaimi tamamladım hastanede, az önce geldim eve ve bir kez daha nefret ettim hayatımdan :)
İyi vizitler hemşir'anım..

Prima Rima dedi ki...

Canım o melek sensin işte, bol dua edeceksin, allahda kabul edecek inşallah.Dilerim ki fistül çalışsın.
İğneleride yapmışsın yarı hemşire olmuşsun artık :)

sihirli eller dedi ki...

gülen tezel
tuza dikkat ediyoruz hatta ben bile alıştım tuzsuz yemeklere.ama sıkıldı gubuş evde ve ev yemeklerinden.beni çok etkiliyorsun sen ya abartma o kadar allah kimsenin başına vermesin ama başa gelince çekiliyor işte.elimden bu kadar geliyor şimdilik.teşekkür ediyorum sana.hayır hayır canım kimse nefret etmesin hayatından güzel yaşamak.İsyan yok.gideyimde tansiyon ölçüp iğne yapayım.



prima rima
çok dua ediyorum inşallah alah duyacak sesimizi.teşekkür ederim canım.Artık kendimi tam hemşire sayıyorum:))

Benim Hayatim dedi ki...

Nasıl da güçlüsün. Bence de O melek sensin. Sevdiğin insanın hasta olması zaten çok zorken, herşeyi toparlayıp birde moral veriyorsun. Canım arkadaşım, biliyorum ki Allah dualarımızı duyacak. Her şey yoluna girecek. Yanlızca biraz daha sabır edin. Sevgiler...

melusina dedi ki...

biz de dua ediyoruz senin için inan
gubuşun senin gibi bir eşi olduğu için çok şanslı çookkk

GAMZELİ ANNE dedi ki...

gerçi senin gibi bi melek var ama neyse dualarımız sizinle canım:))

eso dedi ki...

canım benim şimdide sihirli hemşiremi oldun sen ya bu gubuşta amma şanşlı senin gibi bi meleği varki allah sizin yüzünüzü hep güldürsün sana ve hayata bakışına çok saygı duyuyorum sihirli ellerim

Dilek Isabelle dedi ki...

benimde cnm hic birsey yapmak istemedi bugun :/ oooh internet baglantisinda yanlislik oludmu sinir oluyorum:(

Girls-on-blog dedi ki...

Hemşira'nım:)
Geçicek bu zor günler:..gubuşun da iyi olucak....
Çok iyi bir HAYAT arkadaşısın sen. İkiniz de ileride insallah bu günleri flu bi şekilde hatırlayıp kah ağlayı kah güleceksiniz..O hep seninle gurur duyacak..karım ne kadar güçlüymüş benim diyecek...İyice sımsıkı kenetleniceksiniz...bu bi sınav..herkesin hayatında değişik konularda çok ama çok zor sınavları oluyo.Bunu unutma...ama inan her büyük sıkıntının ardından güzel günler geliyor.
Öptüm seni
Bu yorumumu yayınlama istersen.sen ne düşündüğümü bil istedim 1 kere daha.

Flame dedi ki...

güzel kalpli, nazik hemşirem benim :) Kolay gelsin canım. Afiyet olsun bir de tabi :))

ORGUKNIT dedi ki...

melek hemşire sana kolaylıklar diliyorum.Hep durumunuzu takip ediyorum.İnşallah herşey güzel olacak.

neslihan dedi ki...

sihirlielim canım Girls-on-blog'a katılıyorum sakın bi an bile olsa ümitsizliğe düşmeyin sakın... siz,aileniz,arkadaşlarınız,seni okuyan bizler; herkes biliyor ve düşünüyor ki gubuş çok çok iyi olucak ve biz gün gelicek bu sayfalardan bebek haberleri okuyacağız. çok öpüyorum seni çok.gubuşada selamlar...hepsi geçicek hepsi bi isteğiniz olursa burdayım her daim...

AskinAy dedi ki...

disariya cikmakla iyi etmissiniz gülüm,iciniz acilsin iyi gelir,meleklerinizin hep basucunuzda durmasi dilegiyle sevgiler...

zehra dedi ki...

dualarımızdasın canım

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Nasılsınız?Ses soluk çıkmayınca meraklandım.İyi misiniz?

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Canım yaa senin gücün, motivasyonun, desteğin kısacası varlığın ne büyük şans gubuş için.
Allahım sana güç, kuvvet her ikinize de sağlık versin inşallah.

Tanya's dedi ki...

Sihirliellerim,

Melek hemşire..iyi ki varsın Gubuşun yanında..iyi ki..

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sihirli el'im;
beklersen bir posta yazıyorum sana ama bilirsin kısa yazamam ben :(

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Sihirli el'im;
Kendime yazdım yorumuna yorum yazdım.Bakar mısın canım?