26 Nisan 2009 Pazar

12 yorum:

Flame dedi ki...

Kazağın çok güzel olmuş canım..

Stil Direktoru dedi ki...

Hikaye gibi anlatmışsın şuncacık çiçekleri. Evine gelen bahar konuştuğumuz gibi sağlık da getirsin. Koca koca bahar dalları da kazağa şekerlik katmış ellerine sağlık.

capankizimutfakta dedi ki...

canim, kazaklarinin ikiside cok guzel olmus, iyi gunlerde giymen dilegiyle opuldun...

eso dedi ki...

çok beğendim kazağını çok orjinal olmuş gubuşununda rahat uyumasına sağlığına sevindim bizim dualarında etkisi olmuştur hhııı?ama sana küsüm her yayınına yorum yazıyorum ama sen hiç cevap yazmıosun sihirlicim

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BEN HEP BAHAR YAŞAMANIZI İSTİYORUM, HİÇ SOLMADAN,DAİMA RENGARENK, VE BAHAR KUMRULARI GİBİ ÖMÜR BOYU YANYANA.
İNŞALLAH.........

Gülen Tezer dedi ki...

Sihirli'm; bir insan hem mutfakta hem örgü işlerinde hem yaratıcılıkta hem dikişte hem makyajda hem hemşirelikte hem hayata duruş alanında bu kadar başarılı olabilir mi?
Sana olan hayranlığım gün geçtikçe artan bir grafik göstermekte.Bana verdiğin destek için de sana nasıl teşekkür edeceğim konusunda hiçbir fikrim yok.
Kazak senin sihirli ellerinde çok daha güzelleşmiş.Çiçek koyduğun saksını sevsinler senin :)
Sihirlisin, başka ne diyelim :)

zehra dedi ki...

kazagın cok cıcı olmus ellerıne saglık bahar geldı ya ınsanın renklerle ugrasası gelıyor

Primarima dedi ki...

Yine yapmış yakıştırmıssın:)

Unknown dedi ki...

kazagının işlemesi çok güzel ..sihirli el ne düşündüm ilk baktıgımda sanada söliyim ...içlerine küçük bir iki tane roko yapsan nasıl durur karşıt renklerinde papatyaların içine ...

Ada Deniz dedi ki...

kazağın çok cici olmuş güle güle kullan. Sarı papatyalarda süper. Çiçekler hep olsun hayatımızda

Tanya's dedi ki...

Bir solukta okudum..herşeyin iyi olmasına sevindim..mavi kazağı kıskandım..sarı papatyalar nefis..bahar hiç gitmesin sizin evden.

Adsız dedi ki...

Değerli blog dostlarım, Ekim ayı Eskileri Değerlendirme Etkinliği sizlerin de katkılarıyla benim blogumda yapılacaktır, mümkün olursa sizlerden bir ricam olacak, etkinlik fotoğraflarınızı photoshop yapılmamış orjinal halleriyle bana ulaştırabilirseniz çok sevinirim, ben gerekli düzenlemeleri ve blog linklerinizi üzerine yazacağım. Fotoğraflarınızı, başlığına blog adresinizle beraber mail aracılığıyla bana ulaştırabilirsiniz. Mail yoluyla ulaştırmada sorun yaşıyorsanız ayrıntılı fotoğraflarınızı blogunuza ekler ve bana haber verirseniz oradan da alabilirim.
Bana ulaşan çalışmalarınızı 10 ekimden sonra yayımlamaya başlayacağım
Etkinliğimiz isteyen herkesin katılımına açıktır, eski bir ürünü yenilemeniz ve haber vermeniz yeterli.
Katılan ve destek olan herkese Teşekkürlerimle...
iletişim adresim...♥♥♥ eylulbahcesi-hobi@hotmail.com ♥♥♥