18 Nisan 2009 Cumartesi

10 yorum:

ZEYNEP ALPER TOPÇU dedi ki...

merhaba
geçmiş olsun allah acil şifalar versin
düğünde çektireceğiniz mutlu fotoğrafları, ördüğün ve diktiğin cicilerini çok merak ediyorum
allah babana hayırlı uzun ömürler versin

Gülen Tezer dedi ki...

Sabır sihirli wl'im, geçecek hepsi de.iz bu kadar güçlü, azimli ve birbirinize destek olduktan sonra inan bana aşacağız bunu.Sizin sorununuzu kendi sorun addettim.Aynı ilin havasını soluduğumuz sen sihirli el'im ve onun melek kocası dualarım sizin için DE.
Burası da babaya; Baba mutlu yıllar size.İyiki siz doğdunuz, iyiki Sihirli'nin annesiyle evlendiniz ve iyiki sihirli ve PAŞA gibi bir evlatlarınız var.Uzun ve çok mutlu yaşayın iyi baba.BU GÜL SİZE: ---;--@

zehra dedi ki...

babanızın dogum gunu kutlu olsun rabbım hayırlı saglıklı ve uzun bır omur versın sızınle mutlu yasayacagı :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

CANLARIM BENİM.
AFFET :(
Doğru düzgün uğramak nasip olmuyor. bayi toplantıları-fuar hazırlığı- ve şimdi fuardayım zaten. arada molalar verip üst kata çıkıp dinlenirken yazıyoum sizlere...
Sabrını azmini elbette kararlılıkla sürdürdüğünü biliyorum. Dualar enerjiler yüce yaradan en büyük dayanağın elbet.
ve arada güzellikler iyiki oluyor ki nefes almak kolaylaşıyor.
BABACIĞINA SAĞLIKLI HUZURLU ÖMÜRLER DİLİYORUM. FİL HARİKA BİR TERCİH BAYILDIM. BENDE KEŞKE YAPABİLSEYDİM KOCA ÇINARIMA :(((
ARTIK ÇOK GEÇÇ.
AMA SEN AKLINA GELENLERİ HİÇ GECİKTİRME EMİ :)
SEVGİLER GÜZELLİKLER YOLLUYORUM HEPİNİZE. İYİ HAFTASONLARI CANIM...

Gülen Tezer dedi ki...

Bir önceki yorumu acilen yazmış kontrol etmeden de yayımlamıştım.Takıntılı biri olarak yanlışlarıma gülüyorum şimdi :)
Eklemeyi de unutmuşum; hiç kostüm almasan da olur, çuval giysen de yakışır sana çünkü :)
Defile tarihini bir gün önceden haber ver de Fasion Tv'yi de çağıralım :)
Birazdan uzunbir posta yazacağım sana; yani inşaallah :)

Flame dedi ki...

Eşin için geçecek demekten başka birşey gelmiyor maalesef elimden. Akşam olunca dertler artarya sanırım o yüzden gece rahatsızlığı artıyor :(

Babacığının doğum gününü kutluyorum canım. Hep birlikte uzun ve güzell bir hayat yaşayın. Öpüyorum seni..

Flame dedi ki...

Eşin için geçecek demekten başka birşey gelmiyor maalesef elimden. Akşam olunca dertler artarya sanırım o yüzden gece rahatsızlığı artıyor :(

Babacığının doğum gününü kutluyorum canım. Hep birlikte uzun ve güzell bir hayat yaşayın. Öpüyorum seni..

Tugba dedi ki...

Babana Allah uzun ömürler versin
bu arada diktiklerini ve ördüklerini merakla bekliyorum

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

babacığına mutlu sağlıklı uzun ömürler diliyorum.seninde filler kadar uzun sağlıklı ve mutlu günlerin olsun gubuşunla

Primarima dedi ki...

bır an önce geçsin gitsin kara bulutlar sağlık sıhhat gelsın evınıze...