4 Mayıs 2009 Pazartesi

5 yorum:

Primarima dedi ki...

:):)
O FOTO İLE İÇİMİZ AÇILDI BİZİMDE...cANIMIDA SPAGETTİ ÇEKDİRDİN AYRICA:)

zehra dedi ki...

canım benım sen nasıl yogun gunler gecırıyorsun her sayfana geldıgımde dua edıyorum allahım guc versın sana dıye

Adsız dedi ki...

ton balikli soya soslu spagetti tarifini isterim !!

tum olanlara ragmen senin bu guclu durusun ve pozitif ruh halin bana bile enerji veriyor... ne$eniz, keyfiniz hic bozulmasin...

Gülen Tezer dedi ki...

Sihirli'm; yonca yaprağı hiç bu kadar şık, güzel ve neşeli akmamıştı :)Sen kendine sahip olduğun, bu kadar güçlü, mutlu biri olmayı başarabildiğin için zaten çok şanslısın.Baksana şu enerjiye; koşturup durup bi öf bile demiyorsun; araya diyetisyeni de sıkıştırırsın sen eminim.Totoşun da gayet makul ölçülerde ama seni çok rahatsız ediyorsa lokal egzersiz yapabilirsin.Her tür kostümün yakıştığı biri olarak bu demek oluyorki düzgün hatlara sahipsin.Bu nedenle de o dediğin yemek (ismini ben şimdilik kendi koşullarımdan dolayı anmıyorum:P ) sana afiyet olsun.
Yazına ara vermelerinden ben DE hiç hoşlanmıyorum bilesin.Yok yazıp duruyorum seni.Allah seni yatağına ve bize bağışlasın :)
Az kaldı demek isterdim ama bugün öyle soğukki neredeyse kombi yakacağız; o nedenle güneşli günler pek yakın görünmüyor ne yazıkki; bu da günün kötü haberi olsun.
Her şey için, desteğin, yakınlığın için sadece teşekkür edebiliyor olmanın ezikliğiyle büyükçe öpüyorum seni.
Gubuş'a sağlıklı olması dileklerimle çok selam ve sevgi..

belma dedi ki...

neredesin sen yaaaa lütfen yenidn yazzzzzz.