9 Mayıs 2009 Cumartesi

10 yorum:

zehra dedi ki...

aldıgın tum bu cıcılerı ıyı gunlerde saglık dolu gunlerde esınle beraber eskıt :))
bu arada bende annenın anneler gununu kutluyorum

Primarima dedi ki...

Bu kuması hatırlıyorum daha önce bununla ilgili bi yazı vardı değilmi?Yada resmını koymusdun değilmi?
Hatırladıgıma emınım:)
Tantunıde nefıs duruyor...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

CİCİLERİNİ GÜLE OYNAYA GİY CANIM.
ÇOK HOŞLAR GERÇEKTEN.
ANNECİĞİNEDE SEVGİLER ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN. EVLADININ DA YÜZÜ DAİMA.HEP GÜLSÜN..
SEVGİLER İYİ PAZARLAR CANIM.

GAMZELİ ANNE dedi ki...

Canım bende tüm annelerin ve anne olmak isteyenlerin(yani seninde:))bu güzel gününü sevgiyle kutluyorum ve sana katılıyorum sağlıklıysak hergün ANNELERİMİZİN GÜNÜ:9

GAMZELİ ANNE dedi ki...

BU ARADA TÜM CİCİLERİN ÇOK HOŞ ;BLUZUNA BAYILDIM SON KUMAŞADA NELER YAPACAKSIN BAKALIM MERAKLA BEKLİYORUM:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cicilerini gule gule kullan :) Kumasin dikilmis halini cok merak ediyorum :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Canım, hep iyi olun, hep sağlıklı kalın. Ağzınızın tadı hiiç bozulmasın.
Senin varlığının sebebi, güzel yüreğinin temeli Anneciğinin Anneler gününü kutluyorum.

Off o kumaştan ne şirin bir yazlık elbise dikersin sen şimdi :))

esr@ dedi ki...

ciciler çok hoş güle güle giy canım. Siyah beyazda çok hoşmuş neden değiştirdin. kumaştan ne çıkacak bekliyorum.

Adsız dedi ki...

hımmmm memleketimin tantunisi bayılırım e frambuazlı pastayada:) :)

Tanya's dedi ki...

Kutlu anneler günü...Gubuşu da öp benim için.

Birde alışveriş şahane yine.