6 Haziran 2009 Cumartesi

13 yorum:

Flame dedi ki...

İyi tatiller canım. Sende sağoll, varlığın yeter..

Gülen Tezer dedi ki...

Teşekkürlük bir şey yok, şımartıyorsun beni :)

Deniz güneş Gubuş ve sen :)
iyi zaman geçir.Dinlen gel.
Oralardan da yaz..

Adsız dedi ki...

İyi tatiller, umarım tatilin bomba gibi geçer ve süper bir şekilde dönersin. SEVGİLER

pasta evim dedi ki...

GİT CANIM. GİT GEZ ,DOLAŞ, EĞLEN, YE, İÇ, GÜL, AĞLA NE İSTERSEN ONU YAP. KAFANI DAĞIT BİRAZ AMA MUTLU DÖN LÜTFEN. SENİ VE GUBUŞ'U ÖNCE ALLAH'A SONRA YANINDAKİ YOL ARKADAŞLARINIZA EMANET EDİYORUM.

Seddosh dedi ki...

iyitatilleeeeerr:)

Primarima dedi ki...

Harika bir haber bu güle güle gidin güle güle gelin:)
At sırtındaki bütüüün yükleri kuş kadar hafif dön evıne...güzel fotolarla güzel anılarla dön bizede anlat olurmu?

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ay canım benim..
oteli çok iyi biliyorum...
uzun yıllar öncesinden hemde evrenciğimlede konuşmuştuk..
HER ŞEY GÖNLÜNCE GEÇECEK..
SAKIN MERAK ETME..
HERŞEYİ SUYA YAZ VE GEL :))
GUBUŞUNA SEVGİLER..

esr@ dedi ki...

benim yerimede gez canım.

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Sağlıkla gidip sağlıkla dönün inşallah...

capankizimutfakta dedi ki...

umarim cok guzel bir tatil gecirirsiniz canim benim. bu kadar olayin uzerine eminim cok iyi gelecek. opuldun..

Tanya's dedi ki...

Güzelce dinlen..temizlen..arın gel..Gubuşunla keyif et.

assortiek dedi ki...

ben yazmayalı çok oldu geriye dönük bi okudum da maşallah diyelim daha iisiniz sankii,herşeyy zamanla çok daha da ii olucak inşallahh..
ii tatilllerrr:)

corcorella dedi ki...

:D