22 Haziran 2009 Pazartesi

10 yorum:

neslihan dedi ki...

Canım benim fıstıksın maşallah =) ben senden bişey rica ediyorum gelin makyajı için önerebileceğin bir make up studio yada makyör varmı çok öptüm şimdiden saol gelinlik ayakkabılarını unuttun galiba =)

Hayatın Ressamı dedi ki...

neslihan
ah ah özür dilerim bir kaç kişi daha sordu gelin ayakkabılarımı.
benimki 5 sene önce modası geçmiş olabilir.ama yarın ilk işim resimleyip fotoğraflıyorum.geç kaldım özü dilerim tekrar.
Ankara'da ben yapıyorum gelin ve kına gecesi makyajını ,diğer şehirlerde kimseyi tanımıyorum.
ykm' kozmetik bölümündeki stanların başında duran güzellik uzmanlarına danışabilirsin.
ben ykmde makyözdüm.o şekilde gelen çok müşteri oluyor aklında bulunsun.

neslihan dedi ki...

inanmıyorum süper sana soracaktım ama yapmıyorum dersen die sormakdan çekindim açıkcası eylül sonu planlıyoruz biz nikahı seninle buradan irtibat kurabiiyorum süper yaa çok sevindimmm heyoo=)) bi ara sana maille makyaj ve ayakkabı fotosu göndermek istiyorum fikrini almak için. tabi bide kilo vermek varki en zoru o neyse 3 ayda veririm diye düşünüyorum . uzatmayım kısacamakyörümü buldum =)

Hayatın Ressamı dedi ki...

sevindim.daha çok var bana buradan amilden ulaşabilirsin ama yardımcı olmak isterim.aslında yaptığım makyajları sergilersem fotolayıp ama kişiler izin verdiği sürece buradan belki senin gibi ilgi duyan olabilir.çok iyi fikir verdin sağol.bu arada zaman çok dediğim gibi herşey yavaş yavaş halolur.

esr@ dedi ki...

harika görünüyorsun canım. Bişi soracam o yatan kız sana ne kadar çok benziyor öle acaba senmisin:))

kuzularım ve ben dedi ki...

çok güzelsin çokkkkk, sevgiler.

Gülen Tezer dedi ki...

Sihirli'm; elbisen, makyajınla karamele bulanmış siyah bir kuğu gibisin.
Nazar değmesin sana..

Gülen Tezer dedi ki...

Neslihan; bloğun açılmıyor.Umarım bu yazdıklarımı okursun.Kilo değil ama vücudunun sıkı görünmesi için 10.15te Tv8'de Ebru Şallı'yla pilates yapabilirsin.Kilo vermiyorsun ama bedenin inceliyor.
Ben yapıyorum.Öneririm.

balböcükleri dedi ki...

ne güzel hatunsunsun sen kaş göz.poponu kaşı:))ya şu bronzlaştırıcı kremin fiyatı nedir kışın işimize yarar.

Primarima dedi ki...

ŞA-HA-NE-SİN!
SENIN GİBİ YAPACAGIM MAŞALLAH MAŞALLAH MAŞALLAH!