23 Temmuz 2009 Perşembe

7 yorum:

Işıl dedi ki...

FASÜLYE SANDIM.HİÇ BÖRÜLCE YEMEDİM İÇ ANADOLUDA YAYGIN DEĞİL

SMİLENA dedi ki...

eminim yine güzel bişeyler çıkacak ortaya.börülceyi bende sarımsaklı seviyorum.afiyet olsun !!!

Unknown dedi ki...

arkadasım güzel yüregin için ..blogumda sihirli ödülün bekliyor buyrun alabilirsin ...

balböcükleri dedi ki...

ya cnm ben bloguna yeni bakanlardan olduğum için fransız kaldım konuya sanırım eşin böbrek hastası. allah şifasını versin diyorum umarım tez vakitte geçer.şu halde dahi birbirinize olan aşkınız ortada mutluluğunuz daim olsun sevgiler:)

ANTİGONE dedi ki...

Umarım sizi fotoğraflarda hep böyle keyifli görürüz. Bu arada birşeylerle uğraşmak kafanı dağıtır, iyi gelir diye düşünüyorum. Dikkatini verememen normal tabii.
Sevgiler, öpücükler... ;p

Gülen Tezer dedi ki...

Sen başarırsın, sen sihirlisin çünkü sen benim sihirli'msin. o büyük kalbinle, o büyük sevginle, o büyük aşkınla senin başaramayacağın hiçbir şey yok. Her şeyin düzene girmesi için bütün kalbimle, sevgimle ve pozitif enerjimle dualar ediyor.
Gubuş iyileşecek. İkinizi de çok seviyorum.

Canım börülce çekti. Nereden aldın?
Kesmeye de başla, nasılsa bir gün o sihirli eller işe koyulur.
Çok seviyorum seni :)

madammoda dedi ki...

Allahım naptım ben ??? Haftasonu İzmir'e gittim ama börülce yemeden geldim :(( Veee şuan acayip canım çektiiii...