30 Temmuz 2009 Perşembe

......

6 yorum:

amofti dedi ki...

aylar var sessiz sedasız takipdeyim. Yaşadıklarını gerçekten çok iyi anlıyorum.Belki biraz daha farklı bir teşhis ama eşim ve ben kabus gibi bir 3 yıl geçirdik.Yüce rabbim şifasını verecek inşallah. Gemiler fırtınadan çıkıp limana yaklaşacak. Ama yeniden açılmak gerektiğinde sağlam kalabilmelisin. Taşkınlıklarını yaşamalısın bence yaşamalısın ki çevrendekiler sana tutunmadan ama arkalarında olduğunu heran bilerek dik durabilsinler. Unutma uçaklarda ki ilk uyarı; kaza anında oksijen maskesi önce senin için diyor. Sonra yanındakine yada bebeğe.Kendine yardımcı olamazsan kimseye olamazsın dik durmalısın ama bunun anlamı duygularını yansıtmamak değil biraz daha sabır yüce rabbim bir yol açacak ben inanıyorum limana az kaldı ha gayret

Nazpek dedi ki...

her kışın bir baharı vardır lütfen umudunuzu kaybetmeyin

Flame dedi ki...

Canımmmmmm yaaaa..
Üzülmemeye çalış...

Kendine dikkat et çok lütfen ve canını daha fazla acıtma..
Herşey geçecek inanıyorummm ben buna..

Eşini hasta görmek seni çok üzüyor biliyorum ama senin üzülmen onu daha da yıpratır..

Biraz daha kuvettt ve sabır gerekiyor..

Seni çoook sevviiyorummmm ben biliyorsun bunu değil mi?

Elimden bişey gelirse her zaman yaz bana.. Kocamannn sarıldım sana tamam mı ...

fatma dedi ki...

yazını okurken gözlerim sulandı yaşadıkların hiç kolay şeyler degil ama sabret sonunda mutlu olucaksın ben inanıyorum biz evlendiğimizin haftası evimizi yerleştirirken eşimin böbrek sancısı tuttu doğru doktora kum döküyormuş ben evi kendim yerleştirdim çünkü onun çok sancısı vardı dügüne elimizde bir poşet ilaçla gittik gitmedende iğne vurdurduk tabiki ben salya sümük aglıyorum o acı çekiyor diye ozaman iyileşti tekrak ben haileyken kum döktü kendi halimi unuttum onunla ilgilendim çok zor günlerdi ama şimdi hiç birşeyi yok aklımıza geldikçe gülüyoruz bence sizde aklınıza geldikçe güleceksiniz dualarım sizinle

Unknown dedi ki...

İnsanın sevgidiğini o halde görmesi ve elinden hiçbir şey gelmemesi çok kötü... Allah acil şifalar ve sabır versin.Sevigiler..

Unknown dedi ki...

Blogunuzu kisa suredir takip ediyorum. Sizi tanimiyorum ama yazdiklarinizi her okudugumda kalpten dua ediyorum Allah'a size yardim etmesi icin cunku o her zaman sabredenin yanindadir. Insallah bir an once daha guzel gunler sizin olur. Allah size bol bol sabir ve guc versin, en kisa zamanda eskisinden de daha huzurlu ve mutlu olursunuz insallah.