11 Temmuz 2009 Cumartesi

1 yorum:

capankizimutfakta dedi ki...

canim arkadasim, yazin beni cok duygulandirdi. gozlerim doldu vallaa. bu yalan dunyada birbirlerinin kuyusunu kazan insanlarin arasinda hala boyle guzel dosluklar kurabilmek, senin gibi guzel, ozel ve ayricalikli biriyle arkadas olmak beni cok mutlu ediyor. aslinda su 3 gunluk hayatimizda hepimiz boyle olmaliyiz diye dusunuyorum. neden insanlari taktir etmek dururken kiskanalim, onlerine tas koyalim, kuyularini kazalimki? ben o yaziyi gercekten icten gelerek yazdim. ben kiskanc olsam, cekemiyor olsam sayfanda o kadar vakit gecirmem, hepimiz icin kiymetli olan vaktimi sana boyle uzun uzun yorumlar yazarak harcamam. ben gercekten seni taktir ediyorum. veeeeee cooooooook seviyorum veeeeeee cokta guzelsin bunuda hep derim biliyosun :)) kiskansam bunuda demem degilmi? neyse canim sana tekrar tekrar tesekkuuuuurrr ediyorum. super sonic lakabinada cok guldum :) sen benim icin gercekten ayricalikli bir arkadassin. bu sanal arkadasligimizin bozulmamamsi dilegiyle.....