15 Temmuz 2009 Çarşamba

5 yorum:

Çınar dedi ki...

Selam; Gubuş'a geçmiş olsun.Eşiniz mi? Pizza-böreği deneyeceğim mutlaka. Ellerinize sağlık.

Bir önceki Düğün Kına gecesi yazınızı okudum. Kıyafetleriniz ve siz şahanesiniz. Çok da marifetlisiniz. 41 kere Maşşallahhh Allah nazarlardan saklasın :)

Sevgiler

Işıl dedi ki...

döktürmüşsün gene

Primarima dedi ki...

Offf nefis bişey olmuşdur mutlaka...ellerine saglık yenmezmi bu börek valla siler süpürürüm.

capankizimutfakta dedi ki...

BENDE TAVADA PISEN BOREKLERI COK SEVIYORUM. BEN BOREKLERE VEYA PIZZALARA HIC SOSIS KATMADIM, TADINI COK MERAK EDIYORUM ASLINDA. EMINIM SENINKIDE COK GUZEL OMUSTUR. ELLERINE SAGLIK CANIM. BU ARADA GUBUSUN VERDIGI 16 KILOYA COK UZULDUM VALLAHI, AZ DEGIL 16 KILO. NESI KALDI ADAMCAGIZIN ACEBA? PEKI BU KADAR KILO VERMESI GEREKIYORMU YOKSA ISTEM DISIMI VERDI? OPTUM CANIM, ALLAH KOLAYLIK VERSIN..

Gülen Tezer dedi ki...

Sihirli'm hani ben bir müddet önce börek yakmıştım ya; işte malzemesi değil ama pişiriliş tarzı bu börektendi :/
yanık yerlerini kazıdık da doyurduk karnımızı :P
Canım benim, sen benim canımsın. Bu günler de geçecek. Gubuş sağlığına kavuşacak. Diyorsun ya bana yakıştırılan buymuş diye, bu gönül insanı hallerin yok mu senin; güzel Allah'ım gençliğinize, sevginizi ekleyip bu sıkıntıları unutturacak size.
Afiyet olsun, sağlık olsun Gubuş'uma.