27 Temmuz 2009 Pazartesi

14 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Sen benim hayatımda tanımadığım halde gücüne hayran olduğum ve umutsuzluğa düştüğümde kendimi bloğunu gezerken bulduğum kişisin.:))) Mutlu ol tanışmasak da biz senin yanındayız:) KOCAMAN SEVGİLER

Tazekahve dedi ki...

Bi derde deva olabilmekten daha sağlık verici bişey varmıdır hayatta,bi eksiği tamamlamaktan,ihtiyaç anında var olmaktan daha bütünleyici ne olabilir insan ruhunu...Yorgunluk tabiki olacak ama depresyon yolunu bizzat kapatan bi yorgunluktur bu...Bence herkesten daha sağlıklısın canm ama normal olarak herşeyin yolunda gittiği günleri özlüyorsun.O günler de gelecektir,sevgiler...

Flame dedi ki...

Depresonda olmadığın burdan bile belli Sihirlicimm.. Gubuşuda yolla bakalım ona ne diyecek doktor?

fatma dedi ki...

GUBUŞ ÇOK ŞANSLI SİZİN GİBİ BİR EŞİ OLDUGU İÇİN İYİYE GİTMESİ BENCE SİZİN VERDİĞİNİZ MORAL SAYESİNDE ŞİMDİYE KADAR YAZDIKLARINIZI OKUDUM BİR YANDAN DUA ETTİM BİR YANDAN AGLADIM BENCE İKİNİZİN KALBİDE OKADAR GÜZELKİ BUKADAR SEVENİNİZ VAR BİR AN ÖNCE İYİLEŞECEK SİZİNDE BU SIKINTILARINIZ BİTECEK DUALARIM HEP SİZİNLE ALLAHA EMANET OLUN

Leylak Dalı dedi ki...

Blogunu uzaktan izliyordum. Eşinizin hastalığını biliyorum, ben de duacıyım, umarım en kısa zamanda nakil işi gerçekleşir. Genç yaşınıza rağmen çok güçlü ve olgun buluyorum sizi, kendinize depresyon falan yakıştırmayın. Kendi irade gücünüzle kalkarsınız herşeyin altından, insan bünyesi sanılandan da dayanıklı oluyor böyle durumlarda. Dualarım sizinle canım, dilerim en kısa zamanda sağlığına kavuşur eşiniz.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım benim resminde çok bitkin ve masum görünüyorsun... Ama herşey geçecek, güzel günler mutlaka gelecek... Senin birazcık dinlenmeye ihtiyacın var bence sadece....

esr@ dedi ki...

Sana kısa da olsa biraz deniz lazım. Birazcık tatil senin ilacın olacak. Gubuş senin gibi bir eşe sahip olduğu için çok şanslı. Dualarım sizinle.

capankizimutfakta dedi ki...

GUBUSUN ISTAHININ IYIYE GITTIGINE COK SEVINDIM CANIM. O TATLIYIDA KIM OLSA YER, BENDE YERDIM :) ELLERINE SAGLIK, COK PRATIK. DILERIM SENDE BIRAZ KENDINI TOPARLARSIN, SENINDE BUNA COK IHTIYACIN VAR BELLI ZATEN. SEN EN IYISI BIRAZ DENIZ OLAN YERLERE KAC, COK SEVERSIN NEDE OLSA...

corcorella dedi ki...

bazen oyle olurkı kendımızı karamsarlıga ıterız yasadıgımız zamanın kalıtelı yasamanın tadını bılmıyoruz......belkı uzaklasmak ıyı gelebılırsana dınlenırsın bedenende dınlenırsın ılac vermesı cok ıyı doktorun versede kullanma o ılaclar AH CANIM BENIM KESKE ınsan kafasındakı butun sorunlar bı anlıgına bıle olsa bıraka bılse.......kendıne ıyı bak olurmu kocaman sevgıler gonderıyorum sana :D

NEFİSE dedi ki...

Benim arkadaşım nakil olalı 10 ay oldu herhalde... O da senin gibi Allah nazardan saklasın umutsuzluğa hiç düşmedi.. olumsuz düşünmedi..depresyonda olmamana çok sevindim..Gubuş şanslı sürekli destekleyen seven biri var..yanında benim arkadaşımın böyle bir desteği de yoktu..Böbrek için o gün 7 kişi bekledi.. hep beraberdik.. elele tutuşup dua ettik ve ona çıktı.. daha önce de çıkmıştı ama geri dönmüştü üstelik..Biz bu memleketin dört bir yanında elele tutuşamasakta samimiyle dua ederek bu sinerjiyi oluşturuyoruz bence.. sakın ..sakın unutma biz burdayız...sizi seviyoruz..

tatlisubaligi dedi ki...

biraz zihni bosaltıp hayatı hafifletmeek lazımmıs demekki :) dilerim bu sekilde davranabikir daha huzurlu olabilirsin.. cunku gubus da sende iyi gunler gormeyi hakediyorsunuz :))

Handan dedi ki...

Bence sen çok yorulmuşsun, bütün mesele orada. En azından bir gün bile olsa kafanı dağıtacak birşey yapıp bir de uzun uzun uyursan düzelirsin.

Güneşin olsun gönlünde.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ben her satırın altına yetkili olmadan da imzamı atarım..
sadece düşünmekten beyin yavaşladı..
artık biraz gevşemen lazım....
!!!!!!!!!
bunuda başaracaksın.....
HER ŞEY GİBİ !

Primarima dedi ki...

Depresyon sana yaklaşamaz bence...gerçekden güçlüsün sen.
Ama gubusdan ayrı kalma işi nasıl olucakki?