20 Ağustos 2009 Perşembe

ARDA MOTEL ERDEK 1

10 yorum:

fatma dedi ki...

tatil fotorafları süper bende tatile bandırmaya gitmiştim çok güzeldi canım sana bir ödülüm var sayfama gelip alırsan çok mutlu olurum

capankizimutfakta dedi ki...

GENE NAPTIN ETTIN TAILE GITTIN VALLA. ARTIK SITELERI ZIYARET ETMEK ISTEMIYORUM CUNKU HERKEZ TATIL RESIMLERI EKLEMIS :( BEN GIDEMEDIM YAA !!!! COK HAINSINIZ VARYA :) INSAN ACCIK GIDEMEYENLERI DUSUNURDE BIRAZ AZ RESIM EKLER :)) NEYSE...

BU ARADA ODULUN ICIN TESEKKUR EDERIM CANIM. BENIDE LAYIK GORMEN BENI MUTLU ETTI.

Eliza Doolittle dedi ki...

Hepsi guzel, en cok da deniz pastanesine bayildimmm :)

Flame dedi ki...

Herşey çok güzel gözüküyor ama azıcık hüzün var sanırım..

Koca özlenmişş belli..

Işıl dedi ki...

çok iyi olmustur bu tatıl senın için

istebudurhayat dedi ki...

tatil tatil tatil tek kelimeyle harika........

Esra E. dedi ki...

canım bir ödülüm var blogumda sana:)
SEvgiler

balböcükleri dedi ki...

oh mis gibi tatil sefan olsun.ye iç gül eğlen dostuuuuuuuuuum.

Pell-in dedi ki...

Antalya Bodrum Çeşme gibi hareketli yerleri düşünüce bu tarz yerler huzur veriyor insana.

Hepsinin tadı ayrı.Eminim çok huzur verici bir tatil omuştur.

3prenses dedi ki...

tatil çok güzel valla.ödülün var bende.kabul edersen