7 Ağustos 2009 Cuma

Beypazarı gezisi

9 yorum:

a. gizem dedi ki...

sihirlicim pembeler yakışmış. gümüşcün nerede ben de ögrenebilir miyim? markazit ile kullanılan gumüşün hastasıyım da :) ama şimdilerde evlilik öncesi tasarruf ve biriktirme döneminde olduğumdan bakalım alabilir miyim bişiler belli olmaz :)
sevgiler

Hayatın Ressamı dedi ki...

a.gizem.
teşekkür ederim.gümüşcüm ulusta Balaban kuyumcusunun olduğu çarşı girişinde hakan gümüş.Balaban kuyumcusunun olduğu hanı sorarsan herkez biliyor.gümüşcü hakanı sorarsan onuda herkes tanıyor.
markazitlerde var ayrıca kendi tasarladığın özel parçaları bile yapıyor.
sıkı pazarlıkla fiyatlar çok uyguna geliyor.

a. gizem dedi ki...

hım biliyorum o çarşıyı, hatta eskiden ben de üst katından bir mağazadan değerli taşlar alırdım.
sağol sihirlicim sevgiler

corcorella dedi ki...

bey pazarı kurusu:DDD cun cok sever de yazıyı gorur gormez bey pazarı kurusuuuuu dedım :D gez dınlen canım .....

tatlisubaligi dedi ki...

ooohh keyifli gecmiş gorunuyor.. ben beypazarını hic gormedm ama gormek istiyorum cidden.. keyfin bol olsun, sevgiler

Deniz dedi ki...

evler harika :)

Deniz dedi ki...

evler harika :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Aaa beypazarına kadar gidip de beypazarı kurusu almadın mı yoksa diyecektim ki almışsın :))

Primarima dedi ki...

Çöp kutusları ne kadar sevımlı yaa:)ende pembe tacınla çok sevımlısın:)