22 Ağustos 2009 Cumartesi

Hayırlı Ramazanlar

7 yorum:

keLemek dedi ki...

orucun huzuru kesinlikle bir baska
hele ki
kocaman sofralarda acilan orucun tadi :)

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

Bir başka güzeldir, şimdi simalar,
Bir başka açılır, yüce semalar,
Bir başka yükselir, hamd-ü senalar,
Hoşgeldin ey! onbir ayın sultanı.

hayirli ramazanlar dilerim canim

ayrıca diktiğin o güzel bluzuna hayran kaldım...
hep böyle hayat dolu ve mutlu kal...herşeyi tek başına sen taşıyamazsın...artık önce ben de kendine...
kolay gelsin...

Unknown dedi ki...

ORUCUN İLK GÜNÜ BANADA KOYMADI AMA BUGÜN ŞİMDİKTEN ACIKTIM:((

nehircce dedi ki...

Allah kabul etsin ben ilk günü çok kötü geçirdim, migren tutunca baya zorladı ama alışacaktır bünyem :))sevgilerrr

Flame dedi ki...

Allah kabul etsin canım..
Günler uzun ama yardım ediyor çok şükür Allah..

Sitede bir sorun var sanırım. Şablonla falan mı oynadın..
Header'ın üzerinde bir dolu harf çıkıyor bende? Bir bak istersen..

zehra dedi ki...

hayırlı ramazanlar gecırdıgınız en guzel ramazan olması dlegı ıle

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Blogunu çok samimi ve içten buldum.
Hayırlı ramazanlar...