24 Ağustos 2009 Pazartesi

huysuz balık :gubuş

14 yorum:

fatma dedi ki...

ALLAHIM SANADA ONADA SABIR VERSİN ONUN YAŞADIKLARI HİÇ KOLAY DEGİL UZUN SÜREDİR ACI ÇEKİYOR BİZ BAŞIMIZ AGRISA NELER YAPIYORUZ BİRDE ONU DÜŞÜN SEN GUBUŞA KIYAMAZSIN ALLAHIM ONUN SABRINI SANA VERMİŞ İNŞALLAH İŞE BAŞLAYINCA NORMALA DÖNER

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

bütün erkekler hasta olduklarında huysuzlaşırlar bu bir gerçektir.eşinin rahatsızlığı ise hakikaten zor ve onun stresinden tüm bu yaşadıkları.Allah acil şifalar verecek ben inanıyor ve sizin için çok dua ediyorum.biraz daha sabır sen gubuşa tam destek,tam melek devam et canım.hepsi geçecek ve müjdeleri bol bir blog olacaksın

Işıl dedi ki...

allah gucunuzu sabrınızı arttırsın

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Arada ufak tefek patlamalarınız olmazsa olmaz zaten, her ikinizde sabır küpü değilsiniz, e yaşadıklarınız da kolay değil.

Bak yine dayanamayıp bu sene tatil yapmadığından, şu sıkıntılı bekleyişten sebep olduğunu düşünüp "canım yavrum" demişsin :)

Hep dua ediyorum en kısa zamanda sağlık ve bol sabır...

nazo dedi ki...

Sihirli Ellerim ikinizde öyle zor zamanlardan geçiyorsunuz ki.. Herkes kolay kolay katlanamaz.. Bence sen çok sabırlı ve özverili bir insansın.. Hepimiz hayatımızda ters giden birşey olduğunda huysuzlaşırız. Eşinin davranışlarıda çok normal, seninkilerde..

Ulfet Sahin dedi ki...

İnsanlar genelde nazı geçen insanlara huysuzluk yaparmış, alttan almak gerekir ama karşıdaki insan olunca bazen zorlanıyor insan...

Dilerim artık güzel günler hep sizin olur ve negatif iyon etkisi bünyeden uzak durur:)

Sevgilerimle,

bosluktasuzulen dedi ki...

allahım size sabır ve bir an önce böbrek versin...

bosluktasuzulen dedi ki...

allahım size sabır ve bir an önce böbrek versin...tüm dualarım sizinle...

Adsız dedi ki...

merhaba
herşeyden önce tebrik ediyorum seni. Güzel blogun için, sosyal bir insan olman için, eşinin rahatsızlığından dolayı olan sabrın için, bakımlı ve marifetli bir bayan olduğun için.

İnsanların başkaları için yaptıkları dua kabul olurmuş. Öyle derler, emin olki herkesin duaları sizinle. İnş. Allah yardım eder eşin bir an önce sağlığına kavuşur.

Sevgilerimle..
nesrinvarna@hotmail.com

özge dedi ki...

ya kızma ona yine gubuş de bence haklı çünkü,parmağım kırıldı kocişe yapmadığımı bırakmadım biraz daha anlayış her şey çok güzel olucak,bütün dileklerinde olucak olmazsa ben gubuşuna 10 kilo vericem

"PRETTYCOOL" dedi ki...

saç kesimin çok güzel görünüyor cnm,şimdi uzamış ama o hali de çok iyiymiş...

Prima Donna dedi ki...

Çok gemiş olsun. İnşallah en kısa zamanda eşiniz sağlığına kavuşur.Birbirinize çok yakışıyorsunuz. Hastalık herkesin başına her an gelebilecek bir şey .görüyorum ki eşinizi çok seviyorsunuz ve hep yanındasınız. Allah sevginizi daha da büyütsün bir an önce sağlık versin inşallah.

meltem dedi ki...

yazılarının çoğunu şimdi okudum evet evet gece bi okumaya başladım ohoo saatler geçmiş
önce senin ne kadar güzel bebek gibi bi yüzün var söylemeden edemicem
sonra enişteye acil şifa diliyorum hem de çok içten.. allah yardımcınız olsun ve yüce rabbim sesinizi duysun inşallah..
sevginiz ve bu mutluluğunuz solmasın

ben birazdan yatmaya gidiyorum maluum nehir uyanmadan biraz uyusam iyi olur seni bulduğuma çok sevindim:)

meltem dedi ki...

umarım sen çok daha güzel haberler alırsın yarrabimmm..