4 Ağustos 2009 Salı

ortaya karışık

8 yorum:

Adsız dedi ki...

cok gecmıs olsun canım.ınsallah ıyısındır.ask harıka bır kıtap bende yarısına geldım.

Zeynep'in Evi dedi ki...

maşallah sana hasta halinle bile kitabını da okuyosun dikişini de yapıyosun..bravo valla.
bu arada çok geçmiş olsun..

Gülen Tezer dedi ki...

Sihirli'm, uğurlu geldin. Bloglar rahat açılmaya başladı. Sıkıca sarıl Paşa'na. Ne güzeldir kavuşmak. O da uzun kaldı, haklısın yani. Umarım birlikte de gidersiniz..
Dikiş zorlamasın sakın seni? Dinlenseydin biraz keşke?
Öpüyorum :)

Benim Hayatim dedi ki...

Paşa ile aranızda ki ilişki umarım hiç bozulmaz. Biz erkek kardeşim evlendikten sonra ister istemez uzaklaştık. Başlar da çok üzüldüm, ağladım. Ama O nasıl mutlu olacaksa öyle olsun arada kalsın istemedim.

Ben de Olasılıksız'ı okurken bu kitabın nesini bu kadar abartmışlar deyip durmuştum :)

Tanya's dedi ki...

Leopar ayakkabı gecen yılın JLo kolleksiyonunda vardı..ben hem bootie hemde ayakkabısını aldım..tavsiye ederim.

Paşa gelsin hoşgelsin...

ozerella dedi ki...

Geçmiş olsun.Ask çok güzel bir kitap ama Adam Fawer'in kitaplarını bende hiç içaçıcı bulmuyorum:)
Leopar desen arayıp bulamayan tek ben değilmişim demekki:)

tatlisubaligi dedi ki...

leopar ayakkabı steve madden da var ankamall de.. umarım diledigin gibi bulabilirsin.. kendini hırpalamadan bir an once iyiles.. sevgiler

Deniz dedi ki...

öncelikle o ağrıyı çok iyi tanıyorum, geçmiş olsun. Gözümün üstüne bişey yapıştırıp öyle dolaşasım geliyor o zamanlarda.

Elif Şafak'ın aşkı muhteşem!

Zar Adam'ı da kastım, sonuna kadar okudum, kitabın kurgusu enteresan, öyle bi yaşam çok manyak olurdu herhalde!