10 Ağustos 2009 Pazartesi

tek omuz bluz

15 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Çok şık olmuş terliklerle de çok uymuş.

gözde dedi ki...

ellerine sağlık, gerçektan çok şık olmuş. Tek omuzlu modeller bu sene çok var ve çok hoş duruyorlar bence..

bahar yorgun dedi ki...

süper ötesi süper olmuş ellerine sağlık sevgili sihirli :)

Sevtap dedi ki...

WAWWWWWW HARİKA! ÇOK ŞIK OLMUŞ GERÇEKTEN BAYILDIM.KUMAŞ MODEL RENK HEPSİ HARİKA.ELLERİNE SAĞLIK.SANDALETLERDE SÜPER UYMUŞ

Unknown dedi ki...

şahane olmuş pozlar da bir manken edası :)
çok yakışmış :)

sekerbulutu dedi ki...

bluzun harika olmuş tek omuz fikri de süper. bunun elbisesi de olabilir, eminim bir gün onu da yaparsın. bu arada iyi tatiller:)

Goddess Artemis dedi ki...

hayatta beceremem biçki, dikiş, örgü... yalnız bluz şahane olmuş söylemeden geçemedim. sanki en pahalı mağazalardan ciddi paralar ödenerek alınmış gibi güzel. ellerine sağlık, süper bir şey kesinlikle...

Flame dedi ki...

Çokkk güzel olmuşş bkuzun.. Bayıldımmm.. Anneme söylicem oda bana yapsın :) Terliklerde süpperr uymuş altına..

İyi tatillerrr, dinlen ve eğlen lütfennn..
Kocamann öptüm seni canım..

çiçek dedi ki...

bluz ve omuzdaki çiçekler çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.(çiçekleri nasıl yaptığınızı yazarsanız çok sevinirim)sevgiler...

Suzy dedi ki...

İnanılmaz şık gözüküyor. Tek omuz çok farklı bir hava bilmem benim gibi mi düşünürsün ama ben tek omzun neden böyle özel durduğunu hala çözebilmiş değilim. Nefis gözüküyor. Ellerine sağlık.

tatlisubaligi dedi ki...

bluz gercekten cok hos olmus ellerine saglık... cidden cok begendim

ANTİGONE dedi ki...

Bluz çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Harika görünüyorsun, maşallah!!!

Gülen Tezer dedi ki...

Çok yakışmış demek basit kalıyor ama çoook yakışmış diyerek duygularımı yansıtmaya çalışayım :)
Mükemmel ötesinde bir yerden bakıyorsun öyle güzel güzel :)
Ellerin dert görmesin sihirli'm..

bahar yorgun dedi ki...

sihirlim ben buna yorum yazmıştım ama görünmüyor galiba bayıldım resmen hatta işyerindeki arkadaşlarla beraber baktık dibimiz düştü diyebilirim. ellerine sağlık

zupice dedi ki...

Sevgili Sihirli,
Bluzune bayıldım desem...Kuzenimin düğünü için ben de elbise diktireceğim. Kesinlikle tek omuz olacak! Ben de modelini daha geçen hafta tamamiyle zihnimde oturtabildim. Yalnız bu arada bluzunun askısında broş var sanki, ben de öyle bir ayrıntı kullanmak istiyorum. Nerden edinebileceğimi söyleyebilir misin?
Sevgiler...
Gubuş'una tekrar geçmişler olsun..
EG