20 Nisan 2010 Salı

Gri örme yelek

18 yorum:

mavi dedi ki...

harika yaa...elinize sağlık. varya sizin şu iplerle sanki kumaş gibi düşünüp oynamanıza bayılıyorum.

ANTİGONE dedi ki...

ay çok şık olmuş, bayıldım. gelecek kışa ben de örmeliyim bir tane ;D

gulseyma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
STYLE M dedi ki...

kafadan atmama mi hicde öyle durmuyor bence cokkkkk guzel olmus ellerine saglik.ben hic anlamiyorum model vermeyi kesmeyi zor geliyor .

Sevtap dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık

Işıl dedi ki...

GUZEL OLMUS

Atolyekedi dedi ki...

Çok şık olmuş, ellerinize sağlık, Bayıldım

fioritamodatasarım dedi ki...

çok hoş olmuş güle güle giyin

öykü dedi ki...

ınanmıyorum
ne kadar marıfetlı bı ınsansın
su yaptıklarının onda bırı de benım becerebılecegım seyler olabılse keske
daha hayatımda bı orgu ormedım

ceydabural dedi ki...

ellerine sağllık modeli çok güzel:)

ZedCezir dedi ki...

ÇOK ŞIK GÖRÜNÜYOR HIRKAN BEN ÇOK BEĞENDİM HATTA YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM:))

demeteris dedi ki...

Harika ve de çok yakışmış maaşallah. Gri sevdiğim renkler arasındadır. Ellerinize sağlık.

Hobihane dedi ki...

Çokkk güzel olmuş.Bende miniğini örmüştüm.Güle güle giyin.

MAYdesignorg dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık .

fatosun mutfagından... dedi ki...

$ana da yaptıklarına da bayılıyorum..bu blogu çok $eviyorum:))yazmaya devam:)))

GAMZELİ ANNE dedi ki...

model kafadan atma:))güzel bir model olmuş ama güzel atmışsın yani:)maşallah kızzz uydur uydur ne güzel şeyler yapıyosun çok güzel olmuş ve her zamanki gibi çok yakışmış canım:)

gunesyuksel dedi ki...

becerikli insanlar görünce özeniyorum walla. tebrık ediyorum cnm. antrendeki dolabını cok begendım. özel mi yaptırdın? mutfagın falan cok terli toplu cok zevkli.. senin gibi şık ellerden çıktığı belli.. izlemedeyim blogunu..

Adsız dedi ki...

bayıldım yeleğine güle güle giy maşallah