15 Nisan 2010 Perşembe

Haki yeşil Elbise

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok yakışmış, çok orjinal, basit ama güzel bir elbise. Keşke dikiş bilseydim.
Yorgunluk için eğer küevtiniz varsa içine bolca lavanta ve papatya atıp oldukça sıcak su doldurup su soğuyana kadar içinde yatmayı dene, işe yarar.
Çok güzel olduğunu söylemiş miydim bir de? :)

Unknown dedi ki...

valla süper olmuş eline sağlık.sağlıklı ve mutlu günlerde giyersin İnşallah.ayrıca saçlarını da çok beğendiğimi belirtmeden yorumumu bitirmek istememmmmm=)

Şehnaz dedi ki...

çok şık ve harika olmuş...en güzel günlerde kullan...sevgiler...

.ankara düşleri. dedi ki...

çok harika olmuş canım salaş ama şık :))
iyi günlerde güle güle giy :))

demeteris dedi ki...

Çok güzel, çok yakışmış gerçekten. Çok güzel kıyafetler yapıyorsunuz geçen seferde asker yeşili bir buluzun omuzlarına düğme dikmiştiniz. O da güzeldi. Ben de birşeyler dikmek istiyorum hatta evde annemin bozuk dikiş makinesi vardı onu tamir ettirdik ama hiç dikiş deneyimim yok bakalım ne zaman esecek de başına oturcam. Sevgiler..

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş,güzele ne yakışmaz ki,iyi olmana sevindim gecenseferki yazından beri aklımdaydın sevgiler ...

emel dedi ki...

elbise de, fotoğraflardaki pozlar da, siz de çok güzelsiniz:)

ANTİGONE dedi ki...

elbiseye bayıldım, ellerine sağlık ;D

zühra dedi ki...

gerçekten çok güzel ve orjinal olmuş. Eline sağlık... orijinal

ceydabural dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş
yüzük ayrıca çok güzel büyük yüzük seven biri olarak gözümden kaçmadı :)

SEVECEN dedi ki...

YİNE YAKIŞMIŞ TATLIM.....ELLERR SÜPER..YÜZÜK ÇOK GÜZEL HERŞEY GÜZELLL..MAAŞALAHHHHHH.TUTUTUU

yedirenk dedi ki...

çok beceriklisiniz masallah diyorum elbiseye bayıldım,neden pasaj açmıyorsunuz:)

yedirenk dedi ki...

çok beceriklisiniz masallah diyorum elbiseye bayıldım,neden pasaj açmıyorsunuz:)

elif dedi ki...

maşşalah size.ne güzel şeyler yapıyorsunuz bu yaşta.ve yaptıklarınız size çok yakışıyo.ay hastayım böle hamarat kadınlara

bayanlariçinherşey dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş..

tatlıhayat dedi ki...

ÇOK YAKIŞMIŞ,GÜLE GÜLE GİY SEVGİYLE...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Elbise süpermiş!!! Çok beğendim yine. Güle güle giy:)) Eşinin kilo almasına çok sevindim. Maşallah! Devamı dda gelsin inşallah! Öptüm canım:)