7 Nisan 2010 Çarşamba

Kesilen yeşil bluz

14 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ellerine sağlık canım benim..

bayanlariçinherşey dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş..

julie dedi ki...

çok kilo almıssın ama

Burcu Çalışkan dedi ki...

2. bir şans verilmesiyle ne güzel olmuş

ANTİGONE dedi ki...

harika olmuş, güle güle giy ;D

tatlıhayat dedi ki...

Ben de bunu bekliyordum.İyi bir fikir ellerinize sağlık.Bahsettiğiniz menengiç sabunundan bende aldim ,kullanıyorum çok memnunum paylaşımınız için çok teşekkürler.Sevgiyle..(eşinize de sağlıklar diliyorum)

Şehnaz dedi ki...

blüzün kesilmeden önceki halini çok merak ettim..çünkü harika bir çalışma ortaya çıkartmışsın....renkte muhteşem...ellerine sağlık....

SEVECEN dedi ki...

bide şişkoyum dio ya....ağzını burnummmm kırcammmmm heeeeeeeeeeee:)
datlum yine güzelsin yine güzelsinnnnn:)

Tanya's dedi ki...

Vallahi brafo.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok Hoş Olmuş Ellerne sağlık. Hem Sanırım yeşil tutkun var :)

Aklımın İplerini Saldım dedi ki...

Ellerinize sağlık öyle güzel olmuş ki... İçimden işten koşarak çıkıp makası kaptığım gibi bi çok kıyafetimi yenilemek geldi:D kış bitmeden bi kaç kazak yenileme operasyonu daha yapsanız keşke

umutluhayat dedi ki...

harika olmuş güle güle giyin

ladygreenriver dedi ki...

çok hoş olmuş,ellerine saglık ta canikom da kruveze gelen tarafa keşke aynı düğmelerden de koysaydın.otaraf bira şey kalmış işte nediyim.ama yine de sen bilirsin.ellerine saglık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Gayet yaratıcı :) Benim de var böyle çılgınlıklarım ama sadece dikiş yerinde tıkanıyorum :( Öyle bir yeteneğim yok. Bana fikir gelince terzime koşuyorum maalesef :)