27 Nisan 2010 Salı

15 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Olmus mu? Olmus hemde cok guzel olmus... Ellerine saglik :)

Bilges dedi ki...

OFF SÜPER OLMUSSS.. nasıl dusunemedim de ben bunu gül gibi montumu verdiimmm :))))) daha önce nerelerdeydin sen, ya da ben nerdeydim :)))

ŞIKELLA dedi ki...

süper olmuş. eline sağlık

ANTİGONE dedi ki...

kesinlikle daha havalı olmuş, bence sık sık giyersin..

Smiley.. dedi ki...

bayılıyorum bu kadar yaratıcı olmana.

SEVECEN dedi ki...

VASAT BİRŞEY BUKADAR GÜZEL BİR HALE GELEBİLİR..VALLA BİKAÇ KEZ DEME ÇOKTA YAKIŞMŞ ÖZELLİKLE İÇİNDEKİ SİWİTLE HARİKA OLMUŞŞ CANIMCIM....BEYAZ EŞOFMAN FALAN ÇOK YAKIŞMIŞ..AYYY SENİ ALIP YÜRÜYÜŞE ÇIKMAK İSTERDİM YAAAA:(

MAYdesignorg dedi ki...

çok güzel olmuş harika ellerine sağlık

Atolyekedi dedi ki...

Çok güzel bir fikir bence, ellerinize sağlık. Çok kullanışlı olmuş,güle güle kullanın.

Şehnaz dedi ki...

süpr olmuş......

aydilber dedi ki...

süper olmuş ellerine sağlık

yedirenk dedi ki...

süper olmuş yine..ellerinize saglık...Öyle özeniyorumki yakındır bir dikiş makinesi almam (hayatımda hiç kullanmadım)Almaya kalkarsam sizden fikir isteyebilirim:)

hatice dedi ki...

Uzun zamandan beri bloğunuzda izleyiciyim.Severek takip ediyorum.İlk defa yorum yazıyorum.Her sabah ilk fırsatta bnm kız napmış acaba die sayfanızı açıyorum.Eskileri değerlendirmenize bayılıyorum.Eşinize şifa,Sizede kolaylıklar diliyorum.Hep mutlu olmanız dileklerimle..

Elifin Terazisi dedi ki...

Eski halinden daha güzel olmuş, omuzlarındaki düşüklük gitmiş, elinize sağlık:)

minik dedi ki...

Ellerinize sağlık.Geridönüştürülen herşey benim için eskisinden daha değerli.Bende bu aralar eskiden kalan tüm sivriburunlu ayakkabılarımın burnunu kestirdim.Çok şık oldular.Sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

:))))