23 Nisan 2010 Cuma

Tatil İstediği

11 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Saç model ve renginiz size çok yakışıyor :))

Güzel, bol güneşli bir gün diliyorum.

Sevgiler..

esketek dedi ki...

Antalyaya gel.Benim yavrular ve eşim şu anda konyaaltı plajlarında denize giriyorlar.

.ankara düşleri. dedi ki...

canım bence saç rengin çok hoş görünüyor burdan :))
ve inşallah en kısa zamanda istediğin tatile gidersin...

ÇitLemBik dedi ki...

tatil hepimizin şu sıra çok ihtiyaç duyduğu bir şey sanırım. bende bir kaç gündür yakında bir yerlere bakıyorum haftasonu tatili için. dilerim dinlenebilirsiniz. neşeli günler.

éLLa Çiça dedi ki...

ah ah ben de tatil yapmak istiyorum ama sanirim bi kac ay daha beklemek zorundayim..

bu arada saclarin tam rengini bulmus daha bir guzel olmus. yakismis sana.

biryudumhobi dedi ki...

iyi tatiller dilerim ahh bide biz gidebilsek:(
müzik yüklemek çok basittir bu linki aç ve gözattan müziğini seç yanında
uploat tan yükle biraz bekle yüklenecek ve 2 kod çıkacak üstteki oto çalar alttaki manuel sen üsttekini kopyala nere istersen yapıştır kaydet.kodun linki oluyor ben linkin görünmesini istemediğimden kodda bazı silmeler yapıyorum öğrenince sende yaparsın.

http://www.musicuploader.org/

SEVECEN dedi ki...

SADECE ŞUNU SÖYLEYECEĞİM CNM,KUMANDA PANELİNDE RESMİNİN KÜÇÜĞÜNÜ GÖRÜNCE VALLA HERHANGİ BİR ŞAMPUAN REKLAMNDAN BİRİNİ KOPYALADIN SANDIM :)

MAYISIN ,LK HAFTASI GİTMİŞTİM TAM 4 YIL ÖNCE ANTALYAYA VE GİRİYOLARDI CNM DENİZE:)EN ERKEN GİTTİĞİM TATİLDİ...SONRASI HEP EYLÜLDE OLDU:)

Burcu dedi ki...

Antalya :)
Boyle bir tatile benim de çok ihtiyacim var. Temmuz ayini sabirsizlikla bekliyorum :)

ZedCezir dedi ki...

Ben de çok seviyorum güneşi ve denizi. Böyle tatil deyince aklıma kum ve denizden ziyade küçük bir sahil kasabası balık tutmak yeşillikte gezinmek geliyor:)) ama güneş nazlı bu sene:))

capankizimutfakta dedi ki...

valla arkadasim ben haftaya cumartesi denize girilen bir yere gidiyorum. heveslendirmek gibi olmasin ama :)))) haftaya cumartesi aydin didimdeyim insallah...beklerim ....

Duygu dedi ki...

Ankara'da geçen hafta neredeyse hiç açmayan güneş iyice bıktırmıştı.Bende deniz güneş istiyorum....bir an önce.Bu arada saçınızın rengi gayet güzel.