27 Ağustos 2009 Perşembe

şifon tunik

23 yorum:

DuruButik dedi ki...

çok şirinsin ;) tuniğinde çok zarif olmuş. güle güle giyin..
sevgiler...

Ulfet Sahin dedi ki...

Yarabbim nasıl güzel hatunlar yaratıyor ve bu güzel hatunlar ne kadar güzel şeyler yaratıyor...

Bir gün olur da seninle gerçek hayatta da beraber olma, tanışma fırsatımız olursa, evet, yüzsüzlük yapıp aynısından bana da dikmeni isteyeceğim:)

Çok yakışmış, güzel günlerde kullan...;)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

bu şekilde şifonlar hem pratik hem şık,
sende dikemeye alıştın sanıırm
hepsi gibi buda şık ve güzel
ellerine sağlık

Gülen Tezer dedi ki...

aha düştüm bayıldım!

Işıl dedi ki...

dokturmussun yıne

istebudurhayat dedi ki...

ellerine sağlık çok yakışmış gerçekten ellerin sihirli :)))))

nehircce dedi ki...

Çokk güzel olmuş bencede,elinize sağlık.

esr@ dedi ki...

çok şık oplmuş canım. Güle güle iyi günlerinde giyin. Hamarat kızım benim. Saçlar uzamış sana kısa saç çok yakışıyor bir operasyon geçirsen.

Sevtap dedi ki...

çok hoş bir tunik güle güle giyin çok yakışmış.Puantiyeden hoşlanmaya başladım :D

GAMZELİ ANNE dedi ki...

çok güzel bi tunik ve sanada her zamanki gibi çok yakışmış canım:)

Gülen Tezer dedi ki...

Akşam sana bakarken bayılmıştım ya daha yeni ayıldım sihirli'm.
Beyaz ve sen, işte karamelime hem yakışan hem de asil BJK çağrışımı oluşturan bir bütün.
Her şeyden önce seni çok sevdiğimi söylemem lazım, sonra eklemem lazımki her giydiğini yakıştıran bir edan var. Ha tunik giymişsin ha çuval :)
Bu arada gözümden kaçmış değil o turkuaz mavisi saç bandı kuğu boynunun üzerinde bir heykel güzelliğinde duran başına ve kuzguni siyahtan alev saçlarına çok yakışmış.
İzmir'deki pcnin renk ayarları kötüydü. Gelince buradan baktım ve bunları hissettim.
Not:Postada yazdıklarını %100 destekliyor ve onaylıyorum :)
Öpüyorum gidiyorum.

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok şık, çok da yakışmış..
keşke bu konularda bende biraz yetenekli olsam:(

Unknown dedi ki...

Güle güle giyin. Çok güzel dikmişsin ve sana çok yakışmış.

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok şık ve çok hoş durmuş..ben de çok sevdim.. marifet hem diken de ..hem üzerin de taşıyan da hem de tunikte :)

Sevgiler..

ANTİGONE dedi ki...

Çok yakışmış bronz tenine, güle güle giy ;))

gunduz68 dedi ki...

ben senin bu şifon bluzlerine,tuniklerine bayılıyorum..ne mutlu böyle bir yeteneğe sahipsin...

kardelen dedi ki...

Çok güzel olmuş canım sanada çok yakışmış güle güle kullan..

Syhn dedi ki...

bu tam benim dikebileceğim türden :)
kolay olmasına rağmen ne kdr güzel olmuş...
koluda silindir şeklinde o zmn?

Roxelanne dedi ki...

gerçekten çok hoşmuş. bu arada blogumda bir ödülünüz var:)

http://roxelanneinmakyajcantasi.blogspot.com/2009/08/kendini-kreativ-ilan-eden-blogger.html

Derya dedi ki...

Daha önce kot pantolondan etek dikmiştiniz bende sizden örnek alıp yaptım güzel olmuştu şimdide dikişe başladım ama henüz kendime giyecek birşey dikmedim sanırım sizin bu tunik tarzı dikimleriniz yine bana örnek olacak. Çok güzel olmuş elinize sağlık..

Banu dedi ki...

Merhabalar, bluz uzerinde harika durmus,insanin kendi diktigini giymesi bence cok ayricalikli birsey,benim annemde terziydi ve genc kizken onun ellerinden cikan guzellikleri giydim.Bende hep ismemisimdir dikis dikip kizlarima ve kendime ozel orjinal seyler giydirip giyebilmeyi..
Gercekten cok guzel yapmissin, ellerine saglik...

L@febesi dedi ki...

ne kadar marifetli olduğunu yazmadan edemicem,ellerine sağlık canım çok da yakışmış:)
benim niye böyle yeteneklerim yok ki :( neyse sen dik ve benim yerime de giy :)

Adsız dedi ki...

çook güzel olmuş size bakıp bakıp özeniyorum keşke ben de dikebilsem makinem yok ama acaba elle diksem güzel durur mu ki